image

Od sada ste u mogućnosti da produžite pretplatu za Vaš Personal, Business dialUP nalog i ADSL servis platnom karticom (VISA, MasterCard, Maestro).


Šta je potrebno da bih mogao da koristim servis vaše Internet prodavnice?

Naša Internet prodavnica je dostupna svim našim korisnicima (Personal i Business) koji su vlasnici neke od navedenih kartica: MasterCard, Maestro, VISA

Neophodno je:

  • da imate aktivnu platnu karticu
  • da je aktivno korisničko ime za koji želite da dokupite željeni paket sati ili platite preplatu za narednih mesec dana.


Imam VISA Elektron karticu, da li s njom mogu da plaćam usluge preko Internet prodavnice?

Da, ukoliko na poleđini Vaše platne kartice postoji trocofreni CVC broj, u suprotnom, na žalost ne.


Da li mogu da platim pretplatu za nekog drugog?

Naravno da možete!

Prilikom plaćanja upisaćete korisničko ime osobe za koju želite da kupite odgovarajući paket sati za dialUP  ili platite pretplatu za ADSL servis.


Kako da kupim internet sate?

Na strani https://my.eunet.rs/ecommerce/ccpayment_step1.php treba da unesete korisničko ime za koje želite da produžite pretplatu. U ovom koraku se vrši provera da li korisnik postoji na sistemu da bi se izbegla greška pri uplati. Nakon toga, bićete automatski prebačeni na secure server preko kojeg se vrši transakcija.


Kako da platim račun za ADSL servis?

Na strani https://my.eunet.rs/ treba da unesete adsl.korisničko ime i lozinku. U ovom koraku se vrši provera da li korisnik postoji na sistemu da bi se izbegla greška pri uplati. Nakon toga, odaberete opciju ADSL računi a zatim račun koji želite da platite karticom. Nakon toga ćete automatski biti prebačeni na secure server preko kojeg se vrši transakcija.


Kako treba da unesem broj kartice, sa ili bez razmaka?

Brojeve sa kartice je potrebno upisati bez razmaka.


Šta je CVV2/CVC2?

CVV2/CVC2 je trocifreni broj koji se nalazi na poledjini Vaše VISA / MASTERCARD /MAESTRO kartice.

Sigurnosna šifra kartice je broj odštampan na kartici. Broj nije reljefan/izbočen i zbog toga se ne štampa na priznanicama, itd. što otežava bilo kome ko nije vlasnik kartice da zna njenu šifru. Ovo će doprineti u sprečavanju prevara tipa "vlasnik kartice nije prisutan". Sigurnosna šifra se sada štampa na najvećem broju kreditnih i debitnih kartica.

Forma i položaj sigurnosne šifre varira u zavisnosti od kartice. Neke kartice imaju trocifreni broj odštampan na kraju potpisa. Neke (na primer AMEX kartice) imaju četvorocifreni broj na prednjoj strani kartice. Neki izdavaoci kartica ovaj broj 'sigurnosnom šifrom', drugi 'ličnom sigurnosnom šifrom', ostali 'vrednošću za verifikaciju kartice'. Ostala imena su 'CVV2' za Visa kartice, 'šifra za verifikaciju kartice' (CVV) za Mastercard/Eurocard i 'sigurnosna šifra' za AMEX kartice.


Zašto neće da prihvati platnu karticu?

Da li će se neka platna kartica moći da koristi za plaćanje preko interneta isključivo zavisi od Banke izdvaoca iste. Ukoliko je Vaša kartica odbijena prilikom transakcije, najbolje je da se obratite Vašoj Banci i proverite da li je dozvoljeno korišćenje iste za kupovinu preko interneta.


Da li postoji mogućnost reklamacije?

Da. Potrebno je da u roku od 3 dana od dana pojave nepravilnosti kontaktirate Službu administracije, e-mail: admin@eunet.rs ili telefon 011 3305611 sa potpunim informacijama koje ukazuju na nepravilnost kako bi se eventualna greška ispravila.

U slučaju kada korisnik pogrešno ukuca korisničko ime (uplati Internet sate nekom drugom sa sličnim imenom), moguće je uplatu prebaciti na željeno korisničko ime.Neophodno je da se dostave svi relevanti podaci:

  • Jedinstveni ID narudžbine koji dobijate od nas
  • Transaction ID dodeljen od strane Banke i
  • Datum transakcije.

Podeli stranu:
Online plaćanje
Novosti
14. dec.
13:54

Obaveštenje o prekidu saobraćaja zbog radova u mreži Telekoma Srbija više...

14. dec.
13:51

Obaveštenje o prekidu saobraćaja zbog radova u mreži Telekoma Srbija više...